niedziela, 23 grudnia 2012

PIEROGI Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI ORAZ ŁOSOSIEM.

Jeszcze krok przed Wigilią zamieszczam przepis na pierogi. Chociaż na pewno wszyscy którzy planują je na wigilijnym stole mają już je ulepione. Ale może znajdzie się ktoś kto szuka jeszcze inspiracji, bowiem pierogi te są niezwykle pyszne i nie takie tradycyjne jak TE z kapustą i grzybami, wyróżnia je dodatek łososia. Takie pierogi lepiliśmy na świątecznych warsztatach, małą relacje można znaleźć TU, i była to druga pozycja, która zachwyciła mnie po kremie z buraków. To zostawiam Was z przepisem, a ja biegnę jeszcze piec sernik, aby zdążyć przed Wigilią.

PIEROGI Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI ORAZ ŁOSOSIEM
30 sztuk

250 g łososia
połowa farszu z TEGO przepisu
ciasto na pierogi z TEGO przepisu
sól
pieprz

Farsz oraz ciasto przygotować jak w podanych przepisach. Łososia obrać ze skóry i pokroić w taką kostkę aby zmieściła się w pierogu. Doprawić solą i pieprzem. Ciasto cienko rozwałkowywać, układać farsz z kapusty kiszonej i kłaść kawałek łososia. Formować pierogi, ja tym razem stosowałam inny spot niż zwykle, podpatrzyłam go u Ani z bloga GZIK I PYRY, na końcu wpisu macie filmik instruktażowy. Gotowe pierogi zamrażać rozłożone pojedynczo na tacce lub od razu wrzucać do wrzącej wody i gotować chwilę po wypłynięciu. Podawać polane masłem i posypane uduszoną cebulą lub podsmażyć na maśle po ugotowaniu. SMACZNEGO!!!



7 komentarzy:

  1. z łososiem? ależ ciekawe!
    pozdrawiam świątecznie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że szalejesz z pierogami :) tylko które pyszniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe połączenie smaków, na pewno wypróbuję :) Pozdrawiam i życzę spokojnych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tu u Ciebie pięknie! Ten śnieżek cudny.
    Kolory... I łosoś w pierogach, powiadasz :) Biorę w ciemno!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny patent żeby zrobić z łososiem! Nigdy takich nie jadłam:) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że i ty ulepiłaś wianki :) są prześliczne prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja falbanka znacznie wdzięczniej wyszła niż moja.. dużo nauki przede mną jeszcze, czeka mnie także pierwszy raz z łososiowym farszem, bo bardzo kusząco się prezentuje. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP