wtorek, 13 maja 2014

SAŁATKA Z MŁODYCH ZIEMNIAKÓW Z PIETRUSZKĄ I TUŃCZYKIEM.

Nareszcie zaczął się sezon na moje ulubione młode ziemniaczki, których już od jakiegoś czasu z niecierpliwością wypatrywałam na półkach warzywniaka. Jako rodowita Wielkopolanka pałam do nich wielką miłością w każdej postaci. Dlatego gdy tylko zobaczyłam jak uśmiechają się do mnie ze sklepowej półki nie mogłam się opanować i kupiłam ich wielką siatkę. Część zjadłam po prostu ugotowane ze szparagami z wody z bułką tartą, natomiast resztę przerobiłam na tę oto prostą i szybką sałatkę, w sam raz do weekendowego grilla. 


SAŁATKA Z MŁODYCH ZIEMNIAKÓW Z PIETRUSZKĄ I TUŃCZYKIEM

6 średnich młodych ziemniaków
1 1/2 pęczka natki pietruszki

SOS
1 puszka tuńczyka w sosie własnym
3 fileciki anchois
łyżka kaparów
3 łyżki majonezu
pieprz

Ziemniaki obrać i ugotować w osolonej wodzie. W blenderze umieścić wszystkie składniki sosu i zmiksować na gładką masę. Ugotowane i ostudzone ziemniaki pokroić w plastry, dodać do nich drobno pokrojoną natkę pietruszki a następnie wszystko zalać sosem i dokładnie wymieszać. Następnie odstawić do "przegryzienia", po tym czasie w razie konieczności sałatkę posolić.
SMACZNEGO!!!


2 komentarze:

  1. A u mnie jeszcze nie ma:(
    Jadę do Ciebie na sałatkę!;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17 maja, 2014

    Z przyjemnością wyróżniam Twojego bloga nagrodą Liebster. Więcej szczegółów u mnie - kulturakulinarna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP