środa, 23 października 2013

JESIENNE WYDANIE SPRING PLATE.

Zapraszam wszystkich serdecznie do przejrzenia nowego wydania magazynu Spring Plate, który miałam wielką przyjemnność współtworzyć. Dzięki pracowitości Weroniki ze SPRING PLATE i zaangażowaniu wielu blogerów udało się stworzyć piękny magazyn, zresztą oceńcie sami. Ja dorzuciłam od siebie krótką relację z wakacyjnej Genui i dania z dynią, ale w tym numerze znajdziecie wiele innych jesiennych i nie tylko tematów okraszonych pięknymi zdjęciami, którymi będzie się można rozkoszować w zimne, wietrzne wieczory. Dobra, już nie przeciągam i jeszcze raz zapraszam, wystarczy kliknąć na zdjęcie :)

5 komentarzy:

  1. Drugi raz przeglądam i nie mogę się nadziwić :)
    Piękne zdjęcia, jesień czuć, aż nabrałam ochoty na jakieś ciasto z jabłkami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędne fotografie, jestem totalnie zauroczona! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądałem, jest po prostu piękny! Zdjęcia zachwycają i cętkowanym od nich odrwać wzrok

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP