środa, 27 stycznia 2016

PASTA Z RICOTTY Z ŁOSOSIEM I KAPARAMI.

Lubię czasami ugotować coś pracochłonnego i skomplikowanego. Nie wiem jak Wy macie ale ja uwielbiam stać godzinami przy garach marynując, smażąc i piekąc. Czekać aż składniki się przegryzą czy odleżą swoje. Naprawdę lubię, nie ma się co jednak oszukiwać, to się zdarza czasami, od święta. Na co dzień u nas jak i zapewne u Was królują dania raczej proste, nie pochłaniające zbytniej uwagi i szybkie do zrobienia, lecz wcale nie gorsze w smaku. Tak jak ta naprawdę wyborna pasta do chleba. Pomysł na tą pastę zrodził się podczas przygotowywania, a raczej podjadania nadzienia do TYCH PIEROGÓW. Nadzienie tak mi zasmakowało, że zapragnęłam zjeść go w większej ilości, a co może do tego bardzie się nadawać niż kanapka suto posmarowana taką oto pastą :)



PASTA Z RICOTTY Z ŁOSOSIEM I KAPARAMI

250 g serka ricotta
125 g wędzonego na ciepło łososia
2 czubate łyżki posiekanych kaparów
1 łyżka soku z cytryny
skorka otarta z 1/4 cytryny
sól
świeżo zmielony pieprz

Wszystkie składniki połączyć razem i odstawić do lodówki na minimum 30 minut aby składniki się przegryzły.
Zajadać ze smakiem.
SMACZNEGO!!!




3 komentarze:

  1. Musi być pyszna! Uwielbiam ricottę, łososia też nawet akceptuję - super połączenie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta pasta! Uwielbiam ricottę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to akurat nigdy nie lubię robić nic pracochłonnego :) Wszystkie moje dania są możliwie proste ;) A pasta super - bardzo fajne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP