wtorek, 3 marca 2015

KOKTAJL GRUSZKOWY Z JARMUŻEM.

Spragniona koloru zielonego zimą sięgam po jarmuż. Jakoś tak nastraja mnie pozytywnie i ten kolor zielony kojarzy się z niedługim mam nadzieje nadciągnięciem wiosny. Czekam na to z niecierpliwością. Na zazielenione klomby, pączki na drzewach no i na pierwsze szparagi. No ale wracając do koktajlu to polecam bardzo. Zwłaszcza teraz gdy brakuje już nam świeżych nowalijek i owoców. Jest to przepis który przygotowałam do walentynkowego wydania FOOD culture w którym czeka na Was więcej przepisów.


KOKTAJL GRUSZKOWY Z JARMUŻEM

1 szklanka soku jabłkowego
2 dojrzałe gruszki
1 kubek mocno upchanych liści jarmużu (z wyciętymi głównymi żyłkami)

W blenderze kielichowym umieścić wszystkie składniki po czym całość zmiksować. Jeśli nie posiadacie takiego koktajl można zrobić przy użyciu zwykłego blendera ale  wtedy należy go przetrzeć przez sito, no chyba że lubicie kawałki jarmużu w napoju.


3 komentarze:

  1. ja też uwielbiam taką zieleninę do picia, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego smaku :) nie umiem go sobie wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP