środa, 12 grudnia 2012

LIEBSTER BLOG.

Bardzo mi miło ponieważ zostałam nominowana przez PAULĘBAKINOMONIĘ oraz ILONĘ do Liebster Award.  Dziewczyny dzięki wielkie i przepraszam, że trwało to tak długo, jakoś nie mogłam się wcześniej za to zabrać. Poniżej zasady:


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Mam nadzieje, że nikt się nie obrazi, ale nie będę nikogo dalej nominować. Ponieważ po pierwsze miałabym wielki problem które blogi wybrać,a  po drugie to wiadomo że chyba już każdy był nominowany. Więc jeszcze raz dziękuje za nominację, a poniżej moje odpowiedzi na wasze pytania:

Pytania od Pauli z NUTINKOWYCH WYPIEKÓW
1. Twój ulubiony dzień tygodnia.
Zdecydowanie piątek po pracy

2. Gdzie chciałabyś pracować?
Już pracuje. Pracuje w zawodzie skończyłam budownictwo, jako projektant konstrukcji budowlanych.

3. Jaka rzecz w życiu jest dla Ciebie najważniejsza.
Żeby żyć zgodnie ze swoimi przekonaniami.

4. Ulubiony kolor.
Szary.

5. Co zabrałabyś na bezludną wyspę?
Laptopa z dostępem do internetu i z ładowarką na baterie słoneczne.

6. Książka, czy film?
Wszystko zależy od dnia. Ostatnio niestety częściej wybieram filmy a nie książki, choć bardzo lubię czytać.

7. Ulubiony aktor.
Kiedyś w latach młodości Brad Pitt :))), teraz nie wiem.

8. Film, który szczególnie utkwił Ci w pamięci.
W sumie to nie wiem, chyba żaden ostatnio.

9. Ile czasu spędzasz dziennie przy komputerze?
Ze względu na pracę zazwyczaj 8h dziennie + trochę w domu.

10. Wolisz lato, czy zimę?
Lato, uwielbiam ciepełko.

11. Dom czy mieszkanie?
Bezdyskusyjnie dom, no chyba że byłby to jakiś wypasiony loft.

Pytania od Bakino z  KUCHNI BAKINO :
1. Dlaczego zdecydowałaś się zacząć prowadzić blog?
Ponieważ uwielbiam robić zdjęcia, a poza tym gotować i jakoś tak to wszystko się połączyło razem.

2. Ulubiona przyprawa?
Płatki chili.

3. Jaki był Twój ostatni kuchenny zakup, ale nie spożywczy (czyli np. nowa blacha do ciasta, foremki itp...)
Ojej ciąglę kupuje jakies ściereczki, miseczki lub pojedyńcze talerzyki :)))

4. Ostatnia potrawa jaką ugotowałaś?
Ostatnio piekłam namiętnie pierniki.

5. Jak wg Ciebie wygląda idealne śniadanie?
Musi być chleb pełnoziarnisty i do tego jakaś dobra szyneczka i jajeczko.

6. Ulubiony program kulinarny?
Trudno wybrać. Najbardziej lubię programy Nigela Slatera, Nigelli i australijskiego Masterchefa.

7. Ulubiony i znienawidzony smak dzieciństwa?
Nie wiem czy to był ulubiony, ale pamietam smak zupy mlecznej robionej przez babcię, była pyszna.
A znienawidzony to wątróbka, którą dzisiaj bardzo lubię.

8. Kawa czy herbata?
Lubię i to i to. Ale zdecydowanie częściej pijam herbatę.

9. Pomidorowa z ryżem czy z makaronem?
Z makaronem. Uwielbiam makaron.

10.Największa kulinarna porażka?
Nie wiem czy największa, ale na pewno ostatnia to spalona beza.

11. I na koniec: ulubiony alkohol?
Zależy od nastroju. Pijam piwko, winko no i wódkę też mi się zdarza.
Oj wyszłam na alkoholiczkę :)

Pytania od Moniki z PINUP COOKING LOKKING
1. Gdybyś mogła wybrać Kucharza, z którym chciałabyś gotować byłby to?
Myślę że byłby to Nigel Slater albo Nigella :)))

2. Jak wygląda Twój ulubiony kubek do kawy lub herbaty?
Lubię duże kubki. W domu miętowy , w pracy czarny z Harleyem- Davidsonem, podkradam go koledze bo jest bardzo pojemny :)

3. Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie mam ulubionego.

4. Jaki jest Twój przepis na udany wieczór, gdy za oknem zimno szaro i pada deszcz?
Czasami imprezka w  gronie przyjaciół ,a  czasami mam ochotę zaszyć się pod kocem z kubkiem ciepłej herbaty i kotem na kolanach.

5. Którą postacią z bajki Disney-a chciałaś być w dzieciństwie?
O ja ciężkie pytanie. Z bajek chyba nikim. Na pewno zawsze chciałam zostać kimś, może nie zostać ile mieć przygody jak MacGyver lub Indiana Jones :)

6. Twoja największa wpadka podczas pieczenia ciasta?
Tak jak pisałam wyżej spalona beza ostatnio.

7. Jaki prezent chciałabyś dostać na gwiazdkę?
Ze wszystkiego się ucieszę, ważne żeby to była niespodzianka.

8. Jaka była najbardziej szalona i niezapomniana impreza na jakiej byłaś?
Ostatnio 30-stka mojej koleżanki, oj działo się i potem było ciężko na następny dzień.

9. Twoje wymarzone śniadanie to...?
Ważne żeby było dobre i żebym nie musiała wstawać wcześniej żeby je przygotować.

10. Ulubiony kolor?
Uwielbiam szarości.

11. Jakiej potrawy nie lubisz najbardziej?
Potrawki z kurczaka.

Pytania od Ilony z MAGICZNEJ KUCHNI ILONY
1. Twój kulinarny idol.
Czy idol to nie wiem. Lubię Nigel Slatera i Nigellę. 

2. Jakich narzędzi w kuchni Ci brakuje.
W sumie teraz marzę o wałkowarce do makaronu.

3. Bez jakiego urządzenia nie wyobrażasz sobie pichcenia.
Bez mojego miksera stacjonarnego. Jednak człowiek przywiązuje się do rzeczy ułatwiających życie.

4. Czy gotowanie to Twoja jedyna pasja?
Fotografowanie i gotowanie na pewno, ale pewnie na tym się nie skończy :)

5. Czy lubisz gotować w towarzystwie, czy preferujesz samodzielność w kuchni.
Lubię spędzać czas z innymi w kuchni, ale jeśli mam plan to wolę sama pichcić.

6. Twoje czasopismo - biblia.
Chyba nie mam na razie żadnego. Na półce czekają w kolejce do przeczytania sławne Smak i Kukbuk, zobaczymy.

7. Czy kochasz czekoladę? Wyraź swoją miłość w kilku słowach.
Lubię, ale wyobrażam sobie życie bez niej :)

8. Co myślisz o dietach.
Stosowałam i nawet udało mi się schudnąć. Jesli ktoś jest konsekwentny to da radę. Ale znudziła mi się w końcu.

9. Czy lubisz dekorować potrawy?
Bardzooo.

10. Bez czego nie wyobrażasz sobie świąt Bożego Narodzenia.
Bez pierogów.

11. Choinka sztuczna czy żywa?
Zawsze żywa, choćby nie wiem co.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za zabawę. Cieszę się, że poddałaś się fali i wcale nie dziwię, że nie przekazujesz łańcuszka dalej. Mi to zajęło cały dzień haha - trudny wybór :)
    Ściskam Ilona

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP