czwartek, 5 maja 2016

KWIETNIOWO.

Tym wpisem rozpoczynam nowy cykl na blogu, który mam nadzieje zagości na nim na stałe. Co miesiąc będę podrzucać Wam linki do miejsc lub rzeczy które mnie urzekły lub zainspirowały.  Będę robić także podsumowanie który z wpisów cieszył się Waszym największym zainteresowaniem.  Mam nadzieje że cykl Wam się spodoba, czekam także na sugestie co chcielibyście aby się w nim pojawiło. 

1. TARGI STAROCI
W raz ze zmianą pogody na cieplejszą, postanowiłam zacząć odwiedzać regularnie targ staroci. Pierwsza wyprawa skończyła się powrotem z rumieńcami i wypchaną po brzegi torbą, co spotkało się z przerażeniem w oczach Tomka, gdy zobaczył moje zdobycze. Trochę tego nakupowałam, więc aby zrobić miejsce na nowe skarby, musiałam zrobić przegląd tych które już od jakiegoś czasu bezużytecznie zalegają półki i pozbyć się części.
Do moich ulubionych zdobyczy na pewno należy stare pudełko po czekoladkach, stary syfon oraz sztućce, a dokładnie noże, których brakowało mi w mojej kolekcji.



2. PRZYTULAKI PHILOMENY KLOSS
Przepiękne miśki (i nie tylko) od duetu PHILOMENA KLOSS. Proste w formie, ale jak urzekające w tych swoich marynarkach, sweterkach i sukienkach. Przepiękne rękodzieło, niekoniecznie tylko dla dzieci. Gdyby Tymek posiadał takiego stwora, na pewno podbierała bym mu go ukradkiem.






3. KASZE I INNE ZIARNA
Moje (ponowne) odkrycie książki GRAINS AS MAINS Laury Agar Wilson, Piszę , że ponowne ponieważ upolowałam ją w TKmaxx już jakiś czas i spokojnie czekała na swoją kolej. Zaczęłam ją ostatnio przeglądać i odkryłam na nowo. Bardzo dużo w niej inspirujących pozycji, którymi mam zamiar się z Wami dzielić. Jedna z nich już wylądowała na blogu. Jest to przepis na pyszną SAŁATKĘ Z GRILLOWANYM BROKUŁEM I PĘCZAKIEM.



4. BUTY MUILTICOLOR
Moje ostatnie marzenie, na które zaczynam odkładać. Buty włoskiej marki ANNIEL. Zauroczył mnie zwłaszcza ten model MULTICOLOR.




5. SAŁATKI
Więcej sałatkowych przepisów na wiosnę, to było moje postanowienie kwietniowe, które przeciąga się na kolejne wiosenne miesiące. Starałam się je realizować często, część pojawiła się już na blog, a część czeka na publikacje. Po kliknięciu na zdjęcie, przeniesie Was na stronę przepisu.

   

 


6. RABARBAR
Pierwszy ogródkowy rabarbar, który pojawił się u nas już dość wcześnie i wylądował w TYM migdałowym cieście z białą czekoladą.




7. MIEDZIANE DODATKI
Przymierzam się do remontu, szukając remontowych inspiracji rozkochałam się w miedzianych dodatkach. Widzę Je wszędzie i po trochu skupuje, aby móc potem ozdobić nimi mieszkanie. Planuje je połączyć z mocnym akcentem kolorystycznym, zdecydowałam się (chyba) na jakiś mocny odcień niebieskiego. Myślę, że z moją ukochaną szarością, białymi ścianami i miedzianymi dodatkami będzie komponował się idealnie.



8. NAJPOPULARNIEJSZE WPISY W KWIETNIU
W kwietniu jak widać najbardziej Waszym zainteresowaniem cieszyły się ciasta. Najpopularniejszy był przepis na ciasto z rabarbarem, na drugim miejscu znalazło się ciasto z gruszkami, a na trzecim coś zdrowego czyli jaglany koktajl z mango. Po kliknięciu na zdjęcie zostaniecie przeniesieni na stronę przepisu.





To by było na tyle. Czekam na Wasze komentarze i zachęcam do śledzenia mnie na INSTAGRAMIE

Pozdrawiam , 
Ania


4 komentarze:

  1. Ależ cuda upolowałaś na starociach! uwielbiam :)
    a te misie... prze-słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. skorupy śliczne.mój faworyt to syfon!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły cykl, czekam na kolejny. :) A starocie..., cóż, sama wiesz... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zazdroszczę Ci zdobyczy z targu staroci:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP