poniedziałek, 27 sierpnia 2018

MAŁDRZYKI.

Jeszcze trwa sierpień, ale pozamykane okna rano nie wróżą nic dobrego. Jesień już za rogiem, co z jednej strony będzie nawet przyjemne pod warunkiem że ta jesień nas tak porozpieszcza jak lato. A Wy jak czekacie już na jesień ?
Bo ja to bym chciała żeby lato trwało cały rok i żeby owoce smakowały tak zawsze, więc zajadam się nim ciągle. I staram się nasycić ich smakiem. Idealnie komponują się z tymi twarogowymi placuszkami i jogurtem. To taka moja królewska uczta.



MAŁDRZYKI
6 mniejszych sztuk

250 g tłustego twarogu
1 łyżka masła
2-3 łyżki mąki pszennej
1 łyżeczka cukru (opcjonalnie)
oleju lub masło do smażenia

do podania
jogurt
ulubione owoce

Masło rozpuścić w rondelku. Wszystkie składniki umieścić w malakserze i dokładnie połączyć. Rozgrzać patelnie razem z tłuszczem, olejem lub masłem. Łyżką nakładać masę i smażyć placuszki z obydwu stron na rumiano. Podawać z jogurtem i ulubionymi owocami.
SMACZNEGO!!!




4 komentarze:

  1. Pani strona jest moją fav. ostatnio!
    Czyli masło z rondelka pomieszać z wszystkimi innymi składnikami tak?
    Pytam bo moje gotowanie często nie wychodzi a wolę się upewnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje Ci bardzo :)
      Tak wszystko połączyć razem :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Zdjęcie kusi swoim wyglądem aby jak najszybciej zrobić ten przepis. Czekam na więcej ; )

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP